Chestiile care ne intrigă ne ţin în viaţa.

Chestiile care ne intrigă ne ţin în viaţa.

E primul meu post în care I am breaking it.

Dezvolt ideea brută.

Îmi place adrenalina cum şi altora le place.

Sunt acolo pentru ea. Nu sunt dependent dar îmi place sa o simt cum aproape mă controlează. Cum spiritul procastinator piere. Cum fac totul pentru MINE . Cum eu mă simt în viaţa. Cum eu pur şi simplu simt. Îmi imaginez că atunci cand o chestie mă intrigă mă pune pe roate, simt beţele cum le rup în roate şi fac totul să funcţioneze. Când eu contez si exist.Pentru că îi dau putere şi îmi dă putere. Puterea de a mă simţi eu pe mine.

Caut asta în ultima vreme.

Faptul că merg la muncă si muncesc, că mananc, că fac cumparaturi, că fac orice ce e in rat race e deja background process.

Imaginează-ţi în fiecare zi că faci un lucru care it’s stretch’s you. Te dezvoltă, creşte. Te pune în mişcare. Run for it.

Sau pur şi simplu te trezeşte de dimineaţă.

“Freedom is arbitrary”

Lasa un răspuns

